Japan-Zuid-Korea-Indonesie - Reisverslagen van Guido de Haas - WaarBenJij.nu Japan-Zuid-Korea-Indonesie - Reisverslagen van Guido de Haas - WaarBenJij.nu

Japan-Zuid-Korea-Indonesie

Het is zover! 3 maanden, 3 Landen! de 2de van augustus begint het allemaal, ik zal de hele maand augustus in Japan zijn, de hele maand september in Zuid-Korea en de laatste maand oktober in indonesie, En ik ga dit lekker zelfstandig doen, maar niet helemaal, ik zal in Indonesie me familie treffen, en samen zullen we lekker reisje ondernemen. Verheug me erg super veel op! ga mooie dingen meemaken, en jullie mogen het allemaal volgen! So here we go!

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2013

bijzondere ervaringen

20 Oktober 2013

Yogja

16 Oktober 2013

Moeders aan het woord!

10 Oktober 2013

Guido logt misschien uit?

06 Oktober 2013

Bali, zoveel anders.
Guido

Aardige kerel, nieuwsgierig naar veel.

Actief sinds 28 Juli 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17250

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2013 - 31 Oktober 2013

Japan-Zuid-Korea-Indonesie

Landen bezocht: