Loving the laziness - Reisverslag uit Kimhae, Zuid-Korea van Guido Haas - WaarBenJij.nu Loving the laziness - Reisverslag uit Kimhae, Zuid-Korea van Guido Haas - WaarBenJij.nu

Loving the laziness

Blijf op de hoogte en volg Guido

07 September 2013 | Zuid-Korea, Kimhae

Dus ja, duurde iets langer dan verwacht, maar hier is het dan, mijn verblijf in Korea (so far).

Soms vind je plaatsen die heel dichtbij komen als je 2de thuis. Mijn originele verblijf plaats in Seoul ligt in Iteawon, was een leuke plek om te blijven, jammer genoeg waren er over de dag heen niemand om mee te praten dus dat was een minpuntje. Maar goed, ik ben niet alleen dus ik spreek af met Liam (reisgenoot voor een klein tijdje). Liam verbleef in een hostel die ook in itaewon lag, dus zocht ik hem op. Vanaf het eerste moment tot het laatste moment is me verblijf daar zo goed bevallen, ja, het is een heerlijke plek.

Zelfs zo goed dat ik veranderde van verblijf plaats, (thank god for refunds). De rest van mijn verblijf in seoul is eigenlijk niet zo spannend, ben naar de war memorial museum geweest, maar verder veel films, series gekeken, jeweetwel, gewoon. relax! (heerlijk dat zo je eigen tempo bepalen)

UIteindelijk zijn we dan hier in Gimhae, 2 treinstations van Busan. Ik verblijf bij vrienden van Japan, en heb het ontzettend naar me zin.
Next stop, local JG's!!!!!

  • 07 September 2013 - 09:10

    Peter Bok:

    Hallo Guido, veel plezier en doe de groeten aan onze " familie ".

    P. B

  • 07 September 2013 - 09:29

    Petersol:

    Heeeyy guido, we beginnen je toch wel te missen hoor! Veel plezier bij de koeraanse jg's, you'll feel like coming home. Al zullen ze daar niet zo'n lieve mama hebben als jij thuis hebt ;) groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Aardige kerel, nieuwsgierig naar veel.

Actief sinds 28 Juli 2013
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 17279

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2013 - 31 Oktober 2013

Japan-Zuid-Korea-Indonesie

Landen bezocht: