Japan, de tijd is veel te kort! - Reisverslag uit Kanazawa-shi, Japan van Guido Haas - WaarBenJij.nu Japan, de tijd is veel te kort! - Reisverslag uit Kanazawa-shi, Japan van Guido Haas - WaarBenJij.nu

Japan, de tijd is veel te kort!

Blijf op de hoogte en volg Guido

08 Augustus 2013 | Japan, Kanazawa-shi

2 Plaatsen verder, 4 dagen in de tour, wat gaat die tijd snel zegt, heb een vismarkt gezien, Wagyu biefstuk gegeten, Flink me best bij karaoke gedaan (natuurlijk) Samurai kasteel gezien, Bullet train gereden, Takayami bezocht en flink wat vrienden gemaakt. Realiseer me dat de tijd snel gaat, eigenlijk te snel, ben blij als ik hierna de 2 weken in Tokio op me eigen tempo kan doen. We gaan morgen een Ninja tempel bezoeken en de Geisha district bezoeken, Ik heb er een super goed gevoel bij. Let's Do This!

  • 08 Augustus 2013 - 16:30

    Ingrid Kravanja:

    Zzzzzoeoefffff dat gaat heel snel. Wel alles onthouden hè!!
    Je moet t allemaal navertellen met foto's erbij!
    Ik hoor dat je volop geniet en dat is super om te lezen
    Have fun!!!! XXX

  • 08 Augustus 2013 - 18:52

    Rene:

    Hey ouwe gaat het lekker daarzo in Djepan....super dat je het zo naar je zin hebt toch wel vet z'n reis te maken....hoe zijn de mensen daar? Leuk, vriendelijk.... Leuke foto's Geniet er nog van en laat je niet gek maken....ik check site tussen door ff dan houd ik bij waar je bent...Have fun Gr. R

  • 08 Augustus 2013 - 19:41

    Fabrice En Emy:

    Ziet er gezellig uit ,geniet ervan grtjs

  • 08 Augustus 2013 - 20:25

    Hannie:

    Hoi Guido,

    ik vind het zo leuk dat je dit doet.......ik geniet met je mee .......is toch geweldig om andere landen te verkennen....veel plezier en de groetjes van Hannie.

  • 09 Augustus 2013 - 11:11

    Schoonbroer Nummer 1:

    Hey Hey,

    Time flies when your having fun.

    Ziet er goed uit man :) Hoe doet de camera het eigenlijk, heb je de ultrazoom al kunnen gebruiken? En ook al veel japanners gepaparazzied of alleen de 2 dames op de foto?

    Laat in indonesië de foto's maar zien, ben erg benieuwd :)

    Veel plezier nog met living in the fast lane. Had eigenlijk gedacht dat het japanse leven wat relaxter was :-p

    Tot in jakarta


  • 10 Augustus 2013 - 11:57

    John En Maria:

    Hoi Guido, Leuk man, bevalt het je wel, Zo iets heb ik altid gewild. Is het niet vermoeiend al dat reizen?
    Geniet maar van, enne wij blijven je verslagen volgen. Gaaf man
    Groetjes John en Maria

  • 11 Augustus 2013 - 15:33

    Diana Pinas:

    hi guido,wat is dat gaaf zeg wat jij allemaal meemaakt maar wat is wagyu biefstuk? en het gheisa districht vast heel mooi wat ik begrepen had is dat er geen gheishas meer opgeleid worden zoals op de tradionele manier heel veel liefs uit leiden.EN GENIETEN MAAR IN TOKIO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Aardige kerel, nieuwsgierig naar veel.

Actief sinds 28 Juli 2013
Verslag gelezen: 547
Totaal aantal bezoekers 17255

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2013 - 31 Oktober 2013

Japan-Zuid-Korea-Indonesie

Landen bezocht: