Guido logt misschien uit? - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Guido Haas - WaarBenJij.nu Guido logt misschien uit? - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Guido Haas - WaarBenJij.nu

Guido logt misschien uit?

Blijf op de hoogte en volg Guido

10 Oktober 2013 | Indonesië, Batavia

De dag is genaderd, de dag dat ik voor een keuze sta op dit gebied, en ik heb jullie hulp nodig.

Mijn soloreis zit er nu op, ben net geland in Jakarta, en wacht geduldig en ontspannen (iets dat hier het verblijf zoveel leuker maakt) op de familie. Van mijn avonturen van Japan en Z-Korea weten jullie redelijk al wat van. Maar hier begint de gezamelijke reis. De reis die de vakantie gaat worden van familie de Haas en aangetrouwde familie. Dit wordt een episch avontuur van ongekende hoogtepunten en ongeloofelijkheid in het algemeen.

Dus:

Of ik kan verder gaan met verslagen maken zodat jullie weten hoe we het bevallen, en hoe ik sommige dingen vindt, of:

Ik log hier uit, en laat de komende avonturen helemaal over aan de aankomst van ons in Nederland.

Ik vind het een heerlijk iets om te verhalen terug naar huis, maar aangezien ik niet meer alleen zal zijn, zal ikzelf het ook niet erg vinden om het hier te laten.

En om te herhalen wat zoveel bloggers in hun video's op Youtube doen zal ik afsluiten met het volgende:

So let me know what you think in the comments below!

P.s 11 dagen in Bali is niet aan te raden voor toekomstige reizigers, die plaats is ongeloofelijkloos (let op de dubbele bewoording)

  • 10 Oktober 2013 - 12:20

    JOhnson:

    Lekker uitloggen! Als je maar alles persoonlijk nog komt vertellen

  • 10 Oktober 2013 - 12:23

    Rob Ramaakers:

    Mag jou reis die de vakantie gaat worden van familie de Haas en aangetrouwde familie inderdaad zo als je zo mooi zegt: "Een episch avontuur van ongekende hoogtepunten en ongeloofelijkheid in het algemeen voor jullie worden!" Ik wens jullie het aller maar dan ook allerbeste, groetjes Rob & Esther.

  • 10 Oktober 2013 - 13:19

    Hannie:

    Hallo Guido,

    allereerst wens ik je een hele leuke tijd met je familie in Indonesie........enne we horen zeker jullie verhalen als jullie weer thuis zijn......geniet nog maar heerlijk van je tijd daar.
    Alvast iets om je te verheugen ........kom je lekker frietje zuurvlees met fricandellen eten ?
    We zien jullie wel weer op het thuisfront...........
    Groetjes Hannie

  • 10 Oktober 2013 - 15:08

    Esther:

    Nou het zou toch leuk zijn als je blijft schrijven. Wij hier in Amerika kunnen nu niet meer zonder jou Guido. Nu gaan we gewoon met jullie allemaal op reis...verslag.

    Groetjes aan de liefste kikse familie van Nederland.

    Esther

  • 10 Oktober 2013 - 17:06

    Diana DeBurr:

    Nou Guido, eerlijkgezegd vind ik gewoon dat je vreselijk genieten moet van de reis en van je familie en je niet gedwongen moet voelen om te schrijven, alleen als je zin hebt want je zult echt wel heel weinig tijd hebben.
    En dan misschien naderhand als je weer thuis bent en je verveelt je kapot ( kan dat wel ? ) dan laat je alles zien met foto's en dan vertel je een verhaaltje erbij. Op die manier geniet je dubbel :) Maar zo af en toe laten weten dat jullie ok zijn zou wel heel erg fijn zijn want we houwe toch van jullie???!!!


  • 10 Oktober 2013 - 20:32

    Lenie Bok:

    Guido,laat dit de vakantie van familie de Haas zijn,geniet van de komende 3 weken, als je weer thuis bent
    horen we de rest van je reisverslag, heel veel plezier, geniet van dit samenzijn, groetjes aan de familie,
    Pete en Lenie.

  • 14 Oktober 2013 - 08:54

    Diana Pinas:

    Giudo ,een hele fijne tijd gewenst met famili en wie weet welke je nog gaat ontmoeten geniet ervan!
    veel liefs de Leidenaren.

  • 14 Oktober 2013 - 20:58

    Hub En Margje:

    Wij wensen jou en natuurlijk ook jou hele familie een hele fijne en ontspannen tijd.
    Maar wanneer je thuis komt ( we missen je ) verwachten wij natuurlijk wel heel veel spannende verhalen.
    Geniet er van.
    Heel veel groetjes Hub en Margje

  • 18 Oktober 2013 - 16:41

    Ge:

    Giudo gewoon door blijven schrijven , je hebt het over Japan Korea en Indonesie dus niet stoppen na Korea . Wat die hond in Korea betreft dat is ook hier verkrijgbaar zelfs bij de cafetaria van de Ikea in heerlen. Hot Dog broodje met mosterd en zuurkool, je krijgt er een van mij als je terug bent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Aardige kerel, nieuwsgierig naar veel.

Actief sinds 28 Juli 2013
Verslag gelezen: 644
Totaal aantal bezoekers 17249

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2013 - 31 Oktober 2013

Japan-Zuid-Korea-Indonesie

Landen bezocht: