Istanbul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Guido Haas - WaarBenJij.nu Istanbul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Guido Haas - WaarBenJij.nu

Istanbul

Blijf op de hoogte en volg Guido

03 Augustus 2013 | Turkije, Istanbul

Daar zit ik dan nu, heerlijk van me chai te genieten in Istanbul, Wat is deze stad verschillend zeg! Was de ochtend in het lelijke gedeelte, maar nu ben ik heerlijk ingezakt in de cultuur hier!
Check out ging moeilijker dan verwacht, maarja, was ook niet op mijn best om 4 uur s'nachts. Maar zoals sommige dingen slechter gaan, gaan andere weer beter! Vliegveld ligt super bij in het centrum, dus snoep ik ook wat van Istanbul voordat ik me onder dompel bij de aziaten. Ben nog van plan wat locaties op te zoeken die Ezio beklommen heeft (Liefhebbers en gamers begrijpen het wel) maar kan niet te lang dwalen, moet nog terug naar het vliegveld voor de heftige reis! 13 uur in een vliegtuig. Gaat spannend worden!

  • 03 Augustus 2013 - 10:39

    Didian:

    He Guido,

    Wat leuk om te lezen!! Heel veel plezier en geniet van IstanBOEL (er is vast ook een boel te zien en te beleven). Maar niet te boel genieten want je moet weer op tijd terug zijn want ik ben veeel te benieuwd naar TOKIO!

    Liefs je Zus

    Ps. Wat schrijf je leuk zeg! Erg leuk om te lezen allemaal! x

  • 03 Augustus 2013 - 12:16

    Vincent:

    Hee guido,

    Leuk te horen dat je dezelfde cultuur zo ver weg ook hier op Vrieheide gewoon kunt bewonderen.....hahaha. Maar Istanbul is inderdaad een interessante en indrukwekkende stad. Veel succes met de rest van je vlucht.

    Gr. Vincent

  • 04 Augustus 2013 - 21:57

    Noa:

    heeyy guido!!! leuk om te volgen waar je bent en wat je doet!! veel plezier! xx Noa :)

Tags: istanbul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Aardige kerel, nieuwsgierig naar veel.

Actief sinds 28 Juli 2013
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 17283

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2013 - 31 Oktober 2013

Japan-Zuid-Korea-Indonesie

Landen bezocht: