Week 3 van Japan - Reisverslag uit Tokio, Japan van Guido Haas - WaarBenJij.nu Week 3 van Japan - Reisverslag uit Tokio, Japan van Guido Haas - WaarBenJij.nu

Week 3 van Japan

Blijf op de hoogte en volg Guido

19 Augustus 2013 | Japan, Tokio

Okee, heb een to-do lijst nog, en het lijkt dat ie niet kleiner wordt, moet nog veel beleven voordat Japan erop zit, hopelijk werkt alles, maar jullie kennen me, dat komt wel in orde. First things first: Ik kan zeggen dat ik de metro in Tokio begrijp, zolang je onder begrijp bedoelt dat ik alles durf te vragen haha! Ik heb nog een paar stops voordat ik Tokio kan bezien als 'done'

Shibuya (shoppen en de geweldige kruising, de moeder van alle zebrapaden)

Harajuku (kijken hoeveel cosplayers ik kan spotten)

En last but not least: Tamachi.

Tamachi is de dichtsbijzijnde metro station bij een vergadering, en dus ook het meest spannende!

Vandaag was verder heerlijk, Akihabara bezocht voor me overdosis aan Anime figuren, en heerlijk een manga cafe bezocht voor de laatste episodes van alles wat ik volg. We spreken ons!

  • 19 Augustus 2013 - 21:42

    Mooniek:

    Waaaaauuuuw wat n mooie achtergrond op die fotoo gewéldig mooi! Ik ben blij dat het zoo goed gaat en dat je het leuk hebt! En gelukkig dat je afentoe omschrijft wat t is andrs snapte ik r nix van hihihi Blijf genieten en beleven en groet de brs en zrs van ons! (hoe zeg of schrijf je hoie in t japans....heb je al wat woorden geleerd? En heb je ook al in zoon bron gezeten of komt dat nog..... kblijf je volgen dus doe heerlijk je ding n dikke knuffel van ons heijmansjes

  • 21 Augustus 2013 - 12:55

    CEDRICUSMAXIMUS:

    Guido,

    Misschien vind je wel een broeder OF zuster die aan cosplay doen, zie je dalijk een Abraham over straat lopen daar in Jaapaan. Superveel plezier en geniet van je cozy capsule.

    Grote groeten en kussen en alles van Nyrée en Cedric

  • 21 Augustus 2013 - 14:14

    John En Maria Nicolaas:

    Hoy traveler,Alles nog steeds naar wens? Geniet maar, Want dit komt niet vaak voor. Eet je wel gezond?
    Moet wel met zo'n onderneming. Het beste en enjoy it. Groetjes

  • 21 Augustus 2013 - 22:56

    Khem Kravanja:

    Hej swa,

    Week 3 van Japan is begonnen. Dus ik wil ff laten weten
    dat het pukkelpop weekend is afgelopen. Guido dit was een
    geweldig festival en ik heb me erg vermaakt. Maar er was wel
    1 ding wat ik miste en dat bleek jij te zijn. NIN was weer helemaal
    geweldig, dus ik heb het in gedachte samen met jou bekeken.

    En je enthausiasme is erg aanstekelijk. Ik snap eigenlijk niet eens meer
    wat ik hier thuis nog doe.
    Dus stay in that role.


  • 22 Augustus 2013 - 07:36

    Peter Bok:

    Wat 'n onderneming. Je hebt straks ongelofelijk veel te vertellen. Geniet van alles wat je ziet, hoort en ervaart. We proberen je zoveel mogelijk te volgen. (digitaal natuurlijk). Groeten, success en Well home.
    Peter en Lenie.

  • 22 Augustus 2013 - 19:47

    Marlou :

    Hee broertjelief!

    Echt leuk wat je allemaal meemaakt! Ga zo door en je zal alleen nog maar leuke en vette dingen mee maken! Geniet en vergeet niet in je boekje te schrijven! Zodat je alles mooi kan na vertellen als je terug komt met foto's en al erbij!

    Veel liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Aardige kerel, nieuwsgierig naar veel.

Actief sinds 28 Juli 2013
Verslag gelezen: 684
Totaal aantal bezoekers 17280

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2013 - 31 Oktober 2013

Japan-Zuid-Korea-Indonesie

Landen bezocht: