Busan, solo-player - Reisverslag uit Busan, Zuid-Korea van Guido Haas - WaarBenJij.nu Busan, solo-player - Reisverslag uit Busan, Zuid-Korea van Guido Haas - WaarBenJij.nu

Busan, solo-player

Blijf op de hoogte en volg Guido

16 September 2013 | Zuid-Korea, Busan

Dus ja, hier ben ik nu. Leuk hostel, boek in aanslag, en een lijstje van spots sightseeing.
De afgelopen tijd heb ik veel dingen meegemaakt, sommige downs, ontzettend veel ups, en in overall heerlijk mezelf geweest.

Gimhae achter me gelaten, koers gezet naar Busan, hostel ligt dichtbij het strand en erg centraal. Ik merk wel dat de vakanties voorbij zijn, de hostels zijn een stuk rustiger (ik heb een kamer van 4 bedden helemaal voor mezelf!) Dus wat heb ik gedaan de afgelopen dagen? Kort gezegd vanalles, vriend uitgezwaaid, vismarkt bezocht, 's werelds grootste winkelcentrum bezocht, bbq feestje geweest, strand geweest, ingegeven aan mijn verlangens om een Penny te kopen (yessur, ik heb er nu 1!)en last but not least, miss wel het hoogtepuntje van alles: eindelijk de broeders en zusters bezocht. En omdat dit het meest recente is ga ik het ook hier over hebben haha!

Omdat ze hier ook een engels gemeente hebben, heb ik die bezocht (geweldig zeg JW.org). Dit was gisteren, aangekomen op locatie stapt een broeder uit (hierna vernoemt naar Jason) die zag dat ik ergens naar opzoek was (aangezien er nergens stond: vergaderzaal van JG). Vergadering was zo anders dan Japan, leek bijna alsof ik een wonder was, brs en zrs waren heel vriendelijk, heel erg benieuwd hoe ze mijn moeilijke naam nou uitspraak (probeer G maar eens te zeggen als je geen nederlander bent, PS, me naam lijkt veel op het koreaanse woord voor bid).

Na de vergadering gingen we lekker uiteten, en zelfs nadat ben ik nog nabezoeken gaan brengen. Het geweldige van dit alles is, is dat alles spontaan was. Vrienden gemaakt, en vandaag met ze opgetrokken, heerlijk genoten (ik zeg je, het is een zonde op de kans te laten schieten als je op reis bent).

Bovenalles vliegt de tijd alweer, zit nu op de helft van me reis, en het voelt alsof de tijd steeds en steeds sneller gaat. voordat ik het weet vlieg ik alweer op Amsterdam (en om heel eerlijk met jullie te zijn kijk ik daar niet naar uit, haha!)

Maar met alles, voel ik ook dat ik jullie gezelschap erg waardeer, mijn beste wensen naar het nieuwe echtpaar, en tot gauw weer!

  • 18 September 2013 - 08:29

    Bohdana :

    Super vet! Ik geniet elke keer weer van je verhalen:)
    Dikke kus bohdaan

  • 18 September 2013 - 10:40

    Ge Van Driel:

    hai Guido, wat ben jij toch heerlijk ongecompliceerd, houden zo. Aan de foto"s te zien lijdt je geen honger
    en geestelijk voedsel neem je ook in je op. Trouwens een jonge gemeente daar in Korea, ze zullen wel moeite gaan doen om jou daar te houden, gaan we niet doen he. Leuke foto van dat beschilderd huis (hou ik wel van)

  • 19 September 2013 - 10:04

    Diana:

    hi guido wat een mooie plek busan en prachtig die toren wat een uitzicht en leuk dat je nu meer fotos erop heb kunnen zetten veel liefs van de Leidenaren

  • 22 September 2013 - 23:43

    Julien:

    ja ik merk inderdaad ook dat de vakanties voorbij zijn. elkedag vroeg opstaan. ik ben alleen maar meer jaloers op je geworden. als je terug bent gaan we een keer samen shortboarden in plaats van longboarden. je verhalen en fotos blijven gewoon leuk om te lezen en zien. ik kijk uit naar je volgende avonturen!!

  • 24 September 2013 - 21:11

    Tamara:

    Hi Guidje, heerlijk om te lezen allemaal
    Super dat je het zó naar je zin hebt!!
    Liefs van ons 3en RichTamAnouk xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Aardige kerel, nieuwsgierig naar veel.

Actief sinds 28 Juli 2013
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 17277

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2013 - 31 Oktober 2013

Japan-Zuid-Korea-Indonesie

Landen bezocht: