Speedmeeting, high tempo! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Guido Haas - WaarBenJij.nu Speedmeeting, high tempo! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Guido Haas - WaarBenJij.nu

Speedmeeting, high tempo!

Blijf op de hoogte en volg Guido

23 Augustus 2013 | Japan, Tokio

Ik zal ergens eerlijk zijn, toen ik klaar was met de 2 weken die de tour duurde, dacht ik dat ik daarna toch flink eenzaam zou worden, nou daar was ik toch flink fout in zeg!

De dag dat ik incheckte bij de Capsule Inn heb ik gelijk 2 jongens leren kennen die ook aan het backpacken waren, ik trek nu veel met 1 van de twee op (de andere is alweer verder), en daarna stopte het niet, 3 engelsmannen, 2 nederlandse meisjes en nog wat flink veel nieuwe contacten,

Al met al ben je nooit echt alleen hier, je leert snel mensen kennen, en met wat initiatief leer je dubbel zoveel mensen kennen, Ik voel me heerlijk en in euforie (if that is the word).

Komende zondag naar de vergadering, en daarna lekker kijken waar me dat uiteindelijk gaat leiden. En dan is het alweer bijna zover.

Zuid-Korea!!!!!!!!!

  • 23 Augustus 2013 - 11:39

    Bernice:

    Hi Guido!! Leuk om te lezen. Zuid Korea! Spannend. Las net een leuk artikel dat je in zuid-Korea je mondhoeken kan laten opereren zodat je en eeuwige lach hebt! Misschien niets voor jou? Hahahaha. Grapje.

    Veel plezier nog, geniet ervan!
    Bernice

  • 23 Augustus 2013 - 16:35

    Peter. Bok:

    Iemand als jij is nooit lang alleen!!! Je zult beslist op de vergadering ook weer nieuwe vrienden maken.

    Salue.
    Peter en lenie

  • 23 Augustus 2013 - 17:19

    Innelegrid:

    Haha heej gidje ondertussen worden wij hier allemaal jaloers op jou en je avonturen
    Dus vergeet niet onder t speedmeeten en zo om echt van alles optimaal te genieten want wij willen alles via jou horen en meebeleven!!!!
    Hihi en zo'n eeuwige eeuwige glimlach vind ik wel wat voor mij ;))
    Mooie foto's ook je past daar goed!!
    T gaat je goed en doe de groeten aan de brs en zrs
    Liefs van hier xoxo

  • 26 Augustus 2013 - 09:55

    Boy Hoen:

    He Jongen , laat het je goed gaan geniet ervan.

    Gr. boy

  • 26 Augustus 2013 - 11:24

    Diana:

    hi Guido ,
    wat leuk zo vrienden om je heen maar ik had ook niet anders verwacht van jou
    en wat die glimlach betreft die heb jij al van nature houwe zo
    zou wel wat meer fotos willen zien van al die mooie landen en mensen die je ziet
    veel liefs de Leidenaren .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Aardige kerel, nieuwsgierig naar veel.

Actief sinds 28 Juli 2013
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 17283

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2013 - 31 Oktober 2013

Japan-Zuid-Korea-Indonesie

Landen bezocht: