Hiroshima, Kyoto en mijn ervaringen - Reisverslag uit Kyoto, Japan van Guido Haas - WaarBenJij.nu Hiroshima, Kyoto en mijn ervaringen - Reisverslag uit Kyoto, Japan van Guido Haas - WaarBenJij.nu

Hiroshima, Kyoto en mijn ervaringen

Door:

Blijf op de hoogte en volg Guido

14 Augustus 2013 | Japan, Kyoto

Op 6 augustus om kwart over 8 gebeurde het, we bereikte een dieptepunt in onze ondergang, Little boy werd gedropt en duizenden mensen stopte met bestaan. Maar daar stopte het niet, over de volgende jaren stierven en nog vele van de straling.
Sjongejonge wat was Hiroshima heftig zeg, wat kunnen we beesten zijn. De dag was een flinke domper zeg, iedereen wat stiller dan normaal of verdrietiger of leger. Maar net zo heftig Hiroshima was (met ook natuurlijk al super leuke ervaringen ook) Hoe minder ik van Kyoto vind, (er zijn maar zoveel tempels voordat je in de gaten krijgt dat ze op elkaar lijken). Let wel, de thee ceremonie was erg leuk en de foto van de plotselinge geisha zijn wel geweldige cadeaus!

De afgelopen dagen waren afwisselend, maar geweldig. Ben al bijna op het einde van de trip, Mt. Fuji en afscheid in Tokio nog. Gaat nog leuk en erg spannend worden.

P.s Het weer is absurd hier, okee het is klammer dan thuis, maar je zweet het vet je lichaam uit, Vanaf het moment dat ik in Tokio ben gekomen heb ik tempraturen gehad tegen de 30 en 35 aan. Pfff!

  • 14 Augustus 2013 - 22:27

    Yvonne:

    hee guido, kan je het nog wel allemaal onthouden wat je al allemaal hebt gezien, ervaren en beleefd?
    ben ergt benieuwd naar al je verhalen.
    Ook doe ik je nu nog de groeten van tante resi,die was het net niet gelukt om je nog uit te zwaaien maar ze denken allemaal hier aan je. veel l.iefs en dikke kus. moeders

  • 15 Augustus 2013 - 00:14

    Jeremy&Svenja:

    Hey kerel! Ik heb net je kleine verslagjes gelezen, wat leuk van die brs en zrs en natuurlijk van je andere ervaringen tot nu toe ;) hou je goed man, en ik weet nu hoe ik je kan volgen;) btw als je terug komt kan je weer bij ons beginnen als je wilt. Excuses dat ik over werk begin :p haha spreekje! Groetjes van J&S veel plezier!

  • 15 Augustus 2013 - 20:12

    Diana Pinas:

    hey Guido wat indrukwekkend heel anders dan er over lezen zeker ik ben heel benieuwd waneer je volgende avontuur begint !!! heel veel genieten !! de leidenaren

  • 16 Augustus 2013 - 11:26

    Frans De Groot:

    Guido , groetjes van Frans.

    Dit is voor mij een super speciaal moment om jou ook eens een briefje te schrijven.
    Leuk dat je aan die reis begonnen bent, Japan-Zuid-Korea-Indonesie is niet naast de deur.
    Jouw reisverslag begon met: Het is zover, drie maanden drie landen de tweede van augustus begint het allemaal.
    Een reis van 2 augustus tot en met 31 oktober. Dit zijn zowat een 90 dagen.
    Toen ik dit las dacht ik aan een zekere Phileas Fogg ook iemand die het aandurfde om ver van huis te gaan,hij maakte zijn wereldreis in 80 dagen.
    Ik blijf je volgen in jouw avontuur en wellicht staat jouw naam dadelijk in het rijtje van andere wereldreizigers zoals Christophorus Columbus, Amerigo Vespucci, Vasco da Garna, Guido de Haas, Phileas Fogg.

    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Frans.

  • 18 Augustus 2013 - 16:33

    Rob Ramaakers:

    Fain tabi wa zokkō

  • 25 Augustus 2013 - 22:26

    Daniela Koenders:

    .He, Guido

    Tjonge jonge wat een belevenissen allemaal.En wat heftig...het stukje over Hiroshima.
    Kan wel voor een gedeelte met je meevoelen..had zelf ook een rot leeg verdrietig gevoel na mijn bezoek aan t concentratiekamp Dachau....bah inderdaad onmenselijke dingen.
    Maar genoeg negatieve regels....heb je een echte geicha gezien? Wauw te gek....was ze net zo mooi als in de film (hahaha). Nou ben benieuwd naar je verdere ervaringen....Geniet ze en zweet niet teveel.....
    Liefs Daniela en Noa

  • 26 Augustus 2013 - 06:38

    Els:

    Heeee mann! En we hoopten nog zo dat we je moesten ophalen dáár ergens bij die opgaande zon! Wat leuk dat je ook zo snel al Brs en zrs tegen kwam....wij volgen je ook als we zaterdag in de dordogne zitten ook dáár is t 30 grrrr.....have fun! Hugs (Tante) Els en (oom )Ron!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Aardige kerel, nieuwsgierig naar veel.

Actief sinds 28 Juli 2013
Verslag gelezen: 739
Totaal aantal bezoekers 17286

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2013 - 31 Oktober 2013

Japan-Zuid-Korea-Indonesie

Landen bezocht: