Einde tour en Hello Capsule Inn! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Guido Haas - WaarBenJij.nu Einde tour en Hello Capsule Inn! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Guido Haas - WaarBenJij.nu

Einde tour en Hello Capsule Inn!

Blijf op de hoogte en volg Guido

18 Augustus 2013 | Japan, Tokio

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties die ik krijg op de verslagen die ik schrijf. Ben blij dat jullie er van genieten! Maar goed, door met het verslag!

En voor je het weet is het voorbij, Ik kan zeggen dat ik Mt. Fuji beklommen heb, Geisha's heb gezien, Wagyu biefstuk heb gegeten, Spitsuur in de Metro heb meegemaakt, en flink wat vrienden heb gemaakt, die 2 weken vlogen voorbij. Heb vandaag ingecheckt bij de Capsule inn, voor de komende 9 nachten. Heb flink wat op de planning, Shibuya bezoeken, Roppongi beleven, En de Cosplayers opzoeken, Maar bovenal (en wat ik zelf het meest spannende vind) ga ik de broeders en zusters bezoeken, ben benieuwd hoe dat gaat.

We spreken ons!

  • 18 Augustus 2013 - 16:41

    Rob Ramaakers:

    Fain tabi wa zokkō

  • 21 Augustus 2013 - 21:54

    Lindsay:

    Vet, dus gaat nu je eigen gang.. gewoon op eigen houtje door Japan. Wauw, daar moet je echt dubbel en dwars van genieten! Dat doen maar weinig mensen je na, veel succes man. Ben heel benieuwd hoe je ervaringen met de br en zr zijn daar.. We horen het wel weer :) daaag

  • 03 September 2013 - 21:51

    Lizzy:

    Guidooooo!!!

    Dit is echt een enorm leuk reisverslag om te volgen. Al die dingen die je onderneemt! Ik krijg echt zin om ook op reis te gaan door jou verhalen. Alleen ik zou wat meer foto's erbij willen graag, als het kan, misschien, als je de tijd ervoor vind :D

    Fijn dat je zoveel medereizigers ontmoet! Dan kun je tenminste je ervaringen daar al met iemand delen!
    Ik ga in jullie huis als je mama enzo naar jou toe komen, dus ik zal je kamer goed poetsen haha, Dat is het minste wat ik kan doen na dit leuke reisverslag wat je met ons deelt!

    Nou een hele leuke tijd nog. Knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Aardige kerel, nieuwsgierig naar veel.

Actief sinds 28 Juli 2013
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 17280

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2013 - 31 Oktober 2013

Japan-Zuid-Korea-Indonesie

Landen bezocht: