Tokio, full of awesomeness! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Guido Haas - WaarBenJij.nu Tokio, full of awesomeness! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Guido Haas - WaarBenJij.nu

Tokio, full of awesomeness!

Blijf op de hoogte en volg Guido

05 Augustus 2013 | Japan, Tokio

Dus. ik haast me naar me kamer voor op tijd voor de afspraak te zijn. Zie ik ineens iemand anders op de kamer! Zijn naam is Dirk, Deutsche leraar. Hij is wel aardig. maar goed, snelheid is me vriend vandaag, dus snel alles invullen voor de tour te beginnen, kwartier later ontmoet ik teveel mensen om de namen te onthouden. deze zijn blijven hangen, allemaal met natuurlijk hun eigen verhaal. Amy, Chris, Eugene, Calvin, Drew en Pascal, onze reis leider. Zijn leuke mensen, verschillende leeftijden (photo's following) relaxte mensen, Ik ga een echt heerlijke tijd tegemoet!

  • 05 Augustus 2013 - 22:11

    Lindsay:

    Hee Guido,
    Goed bezig man! Dik aan het genieten en ons goed op de hoogte houden zodat we een beetje kunnen meegenieten. Echt super leuk om te lezen allemaal... En natuurlijk fijn om te horen dat alles goed gaat.

    Echt vet ook die foto's met al die Japanse tekens... Lekkers anders dan je gewend bent, het avontuur tegemoet.
    Geniet ze! Grtjs xx

  • 05 Augustus 2013 - 22:32

    Margje :

    Ha die Guido

    Wat is dat leuk om jou zo te volgen op je avontuur.
    Zo krijgen wij toch ook wat mee over zo'n hele andere cultuur want dat is het toch!!!

    Ook leuke foto's en wat een verschillende mensen zal je leren kennen

    Geniet er maar van

    Wij genieten met je mee.

    Groetjes Margje

  • 06 Augustus 2013 - 01:54

    Khem:

    Guido, waar ben jij? Ik begin langzaam te beseffen dat het antwoord hierop 'aan de andere kant van de wereld' is.
    Knap dat je iedere dag ff een verhaaltje schrijft voor ons. Maar aan de verhaaltjes te zien heb je er ook wel plezier in om ze te schrijven.
    Nog een woord wat er nu in me opkomt is 'cool'. Je bent in f***ing Japan.
    Geniet ervan en awesomeness will come to you.

    Khem

  • 06 Augustus 2013 - 09:00

    Anouk:

    Heyy guido!
    Leuk om te lezen dat je het zo geweldig vind daar!
    Het klinkt super! Heel veel plezier nog!
    Groetjess anouk


  • 06 Augustus 2013 - 17:25

    Mooniek:

    Guidooooo wij lezen ook mee als jandoedels, dus schrijf maar lekker door voor zover als dat kan!!
    Super!! trots op je (nu al)
    dikke knuffelX

  • 07 Augustus 2013 - 16:09

    Ge Van Driel:

    he Guido hoe is het in Istanboel ?
    Wanneer ga je naar Japan ?
    Of ga je zo snel dat ik nu al achterloop ?
    Ik haal je wel in !!!!! (denk ik)

  • 07 Augustus 2013 - 21:24

    Esli:

    Hey kweedo.. Ram vet auwwire.. Dat gaat helemaal goedkopen met jou daar. Lekker fris koppie :p haha. Elke dag kijk ik vol goede moed op deze site om weer zon leuk berichtje van je te lezen. Maar dat kan natuurlijk niet elke dag want jij zit daar helemaaaaaal aan de andere kant en moet natuurlijk het meeste tijd hebben voor het land te bekijken. Ik vinden het echt vet van je dat je dit zo doet!!! Echt vet!!! Veel plezier en avontuur en tot het volgende berichtje.

    Groeten je kapper;)
    (Ps. esli de kapper bedoel ik dan he)

  • 07 Augustus 2013 - 23:14

    Diana:

    hoi guido je bent vast volop aan het genieten vaak zoveel indrukken dat je zou willen dat je ogen een camera zijn dat was mijn ervaring als ik in suriname ben we hopen dat je veel kan vastleggen wat ook leuk is een Eigen reisverslag op papier want het zijn soms zoveel dingen die je meemaakt zeer zeker in jou geval !!!! vol verwachting klopt ons hart! veel plezier !de leidenaren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Aardige kerel, nieuwsgierig naar veel.

Actief sinds 28 Juli 2013
Verslag gelezen: 708
Totaal aantal bezoekers 17213

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2013 - 31 Oktober 2013

Japan-Zuid-Korea-Indonesie

Landen bezocht: